VIKING
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Les denne når du skal registrere deg på forumet vårt

Go down

Les denne når du skal registrere deg på forumet vårt Empty Les denne når du skal registrere deg på forumet vårt

Poste  Bare mg Fre Jun 26, 2009 1:29 pm

Har laget denne fordi jeg ønsker å skape litt mer orden på forumet vårt. Det er alltid nye medlemmer som registrerer seg på forumet, problemer som oppstår og manglende aktivering av medlemsskap.

For at dette skal gå så greit som mulig, så kan dere som strever litt lese her..

Det er KUN medlemmer av [VU] alliansene som har tilgang til hele forumet vårt, da mener jeg [VU], [VU] SV og [VU] SØ.

Er du medlem av en av våre allianser skal du ha tilgang til forumet vårt.

Du kan gå frem slik:

1. Klikk på Bli medlem

2. Klikk på Jeg er over 13 år og godtar betingelsene

3. Fyll deretter inn informasjonen som det blir bedt om, Brukenavn, epost adresse og passord.
NB: Brukernavn skal ALLTID være det samme som på travian.

4. Du vil få beskjed om at brukeren din er opprettet men ikke aktivert, en e-post vil også bli sendt
til deg med informasjon om opprettelse av brukerkonto.

Du er ikke aktivert enda, dette må en av administratorene på forumet gjøre for at du skal få
tilgang.

5. Send en igm på travian til Bare mg, Cartoonies eller Baldus med info om at du har
registrert deg på forumet og venter på aktivering. Først da vil du bli aktivert av en
administrator.

Bare mg

Bare mg
Admin
Admin

Antall Innlegg : 26
Registrert : 23.05.2009

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet